Studio 2009/Acordo Ortográfico
Thread poster: Cristina Pereira
Cristina Pereira
Cristina Pereira  Identity Verified
Local time: 13:08
Member (2005)
English to Portuguese
+ ...
Apr 18, 2011

Olá,

Gostaria de saber, da parte de já quem usa o Studio 2009, se este possui corrector para o novo acordo ortográfico.

Tenho o Studio 2009, SP 3, mas nunca utilizei, dado que nunca me foi pedido. No entanto, já começam a aparecer solicitações para escrever de acordo com estas regras

Gostaria também de saber da experiência dos colegas que escrevem conforme estas regras. Que métodos
... See more
Olá,

Gostaria de saber, da parte de já quem usa o Studio 2009, se este possui corrector para o novo acordo ortográfico.

Tenho o Studio 2009, SP 3, mas nunca utilizei, dado que nunca me foi pedido. No entanto, já começam a aparecer solicitações para escrever de acordo com estas regras

Gostaria também de saber da experiência dos colegas que escrevem conforme estas regras. Que métodos automáticos empregam em termos de ferramentas CAT? Há alguma que já tenha corrector para o novo acordo?

Obrigada,

Cristina
Collapse


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Studio 2009/Acordo Ortográfico






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »